Oma rukousnauhani kulkee aina mukana. Saatan käyttää sitä metsässä kulkiessa, autossa matkustaessa, tuomaan apua ahdistuksen tai epävarmuuden iskiessä. Iltaisin iltateetä juodessa otan usein helmet esiin, ja puran päivän tapahtumat rukouksessa Jumalalle.
Rukousnauhan käyttö on loistava keino syventyä rukoukseen ja hiljentymiseen Jumalan kanssa. Rukousnauha auttaa minua keskittymään rukoukseen, joten helmien tunnusteleminen on oiva apu esim. keskittymishäiriöstä kärsivälle, sillä se auttaa pysymään rukouksessa. Itse käytän rukousnauhaa monin eri tavoin; joskus luen kiitosrukousta, jolloin jokaisen helmen kohdalla kiitän Jumalaa jostain hyvästä asiasta, jonka Hän on minulle antanut. Toisinaan helmet edustavat huolia, jotka rukoillen jätän Jeesuksen rakastaviin käsiin.
Uskon, että jokainen voi löytää oman tapansa rukoilla rukousnauhan kanssa, sen käyttö ei vaadi tietynlaista rukousta tai rukouselämää. Itse olen saanut läheisen suhteen omaan rukouselämään ja omaan uskooni, ja suhde Jeesukseen on tullut läheisemmäksi.
Jos mietit ja epäröit sopisiko rukoushelmet sinulle tai ystävällesi, minä suosittelen sinua kokeilemaan ja löytämään oman tavan käyttää helmiä kristillisen uskonelämäsi syventämiseksi!
23.1.2023
Avendea Ahonen
Korupaja Marian sydämen asiakas
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 3.8.2021 alkaen.
Korupaja Marian sydän www.korupajamariansydan.fi
Kauppa myy tuotteita yksityishenkilöille. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja syöttämällä sähköpostiosoite tilausvahvistusta sekä muut yhteystiedot toimitusta varten. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksutapana on Mobile pay, verkkopankit sekä luottokortit (Paytrail)
Maksupalvelutarjoaja:
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
https://www.paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta
Tuotteet lähetetään asiakkaalle, kun suoritus näkyy tilillä.
Painamalla ”Tilaa” painiketta hyväksyt Korupaja Marian Sydän yleiset ehdot.
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi (tilauksen hinta, toimituskulut, tilatut tuotteet). Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota meihin yhteyttä (yhteystiedot alla). Säästä tilausvahvistus yhteydenottoa varten.
Saat yhteyden meihin seuraavasti:
marian.sydan@gmail.com
045 209 3361 puhelin, tekstiviesti ja What's app
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon, jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
Lain puitteissa 14 vrk tilauksen vastaanottamisesta.
Ilmoita pikimmiten tuotteen saatuasi, jos haluat palauttaa sen.
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.